pondelok 14. januára 2013

Pre Lucku


                                             Kniha pre Lucku
                                     (o jednej neobyčajnej princeznej)

Chcela si,  aby som Ti  napísal knihu, výpoveď zo srdca, čo bude mat váhu.
Dlho som váhal, kde a ako mám začať,  opísať tvoju krasu či skôr vlastnosti načať.

Chcem aby si vedela, že nadchádzajúce slova nosím už dlho v sebe
ruka počúva srdce a píše to, čo je venované len a len tebe.

Nie každý ma v živote to šťastie aby mohol povedať,  ze stretol anjela
a ze ta krásná bytosť sa aj naďalej, na jeho šťastí  podiela..
Si jeden z najúžasnejších darov vôbec,
postrážim si Ťa,  si predsa dar z nebies.
Spôsobuješ môj smiech,  úsmev a šťastie, pri tebe  je zrazu všetko omnoho ľahšie,
ukázala si mi, aký je život krásny, nemám sa čoho obávať, už nikdy nebudem prázdny.
Si pre mňa cennejšia ako všetko hmotné,  obetoval by som všetko -  city sú až tak mocné.
Ukludnuješ ma, napĺňaš moje prázdno, otváraš moje ja a ukazuješ mi krásno.
Ďakujem Ti , avšak  slová však nedokážu vyjadriť,
všetko to čo cítim, si spriaznená duša, s tebou lietam do výšin.
Lebo Ty vieš co máš povedať, tiež vieš čo máš spraviť,
vies co potrebujem  počuť, vieš ako sa cítim.
Ďakujem Bohu za Teba, nekonečne  ďakujem ze si,
nedokážeš si ani predstaviť ako veľmi mi na tebe zaleží.
Si ako krásny sen,  princezná z najkrajšej rozprávky a kráľovná zároveň.
Už navždy budem mat o teba starosť,  zaslúžíš si byt šťastná,
si anjelik ktorý mi dáva  dôvod žit a chuť smiať sa ....




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára