pondelok 11. februára 2013

Tajomstvo srdca




Luci, neviem kde začať mám toho toľko na srdci...
Myšlienky čo mi bičujú myseľ, hneď ráno keď vstávam, aj večer keď zaspávam. Ostré sťa črepy, cítim ich v hlave , nedajú mi spať, zarezávajú sa stále hlbšie do môjho vnútra.
V jednej ruke držím rozum v druhej srdce, no neviem čomu mám naslúchať.
Správna voľba neexistuje,no musím si vybrať, ináč sa zbláznim.
Pocity, ktoré k tebe chovám nie su prázdne a či bez opodstatnenia, a už vôbec niesu obyčajné. Ľúbim Ťa, a nebudem to tajiť. Teda svojim sposobom.
Dala si mi viacej než ktokoľvek iný, tvoj úprimný úsmev mi dáva silu do života.
Keď sme spolu čas nehrá absolútne žiadnu rolu, dokážem byt v tvojej prítomnosti hodiny. Hodiny môžem pozerať do tých tvojich nádherných očí, nemyslieť na nič zlé. Popravde, myslím na Teba ešte hodne dlho po tom, ako Ti dám zbohom. Tvoje objatie ma zohrieva ešte celú noc, no taktiež mi pripomína trpkú realitu. Realita a ja sa nemáme príliš v láske, ako iste vieš.
Nie som si istý ako ďalej, no vlastne  nad tým nechcem ani rozmýšľať. Chcem Ťa len objať, počúvať tvoj anjelsky hlas a snívať.
Chcem cítiť tvoje dotyky, lebo tie ma ukľudňujú ako malé dieťa. Nič na tomto svete nieje dvolezitejsie.
Náhody neexistujú.
To , že som Ťa stretol sa malo stať, ináč to byť nemohlo. Keby nebolo teba, neviem kde by som teraz bol.
Vzťah, aký sa medzi nami vyvinul, je niečo tak krásne a vzácne. No moje obavy sú väčšie každou minútou strávenou s tebou. Hovorí sa, že nič tak krásne nemôže vydržať večne.
Mám strach, lebo moja túžba po tebe rastie, ja však viem, že srdce nie je dobrý radca. Dal som Ti sľub. Bojujem s tým.
Si jedna z mála ,,vecí" v mojom živote, ktoré majú cenu, pre ktoré by som bol ochotný obetovať čokoľvek.
Vždy budem stáť pri tebe, tak ako stoji kapitán pri svojej lodi -  až do konca . Budem Ti svietiť na cestu, keď už nebudeš vedieť ktorým smerom.
Chcem pri tebe ostať navždy tak to cítim. Nech sa stane čokoľvek, nech to bude dobré či zlé, moje pocity ostanú rovnaké.
Opísal som to čo cítim, avšak slová nedokážu opísať čo sa mi ženie mysľou, nedokážu zachytiť tlkot môjho srdca keď som s tebou.  Je to to čo cítim, a to čo možno cítiš Ty, vždy keď ma objímeš, keď nepotrebujeme žiadne zbytočné slová.
Srdce radilo, aby som Ti povedal čo v sebe nosím, rozum ma však varoval, snažil sa ma zastaviť. Netuším aký je moj, náš osud, no viem , že ho nechcem ovplyvňovať ani vydieť kam nás zavedú jeho cesty. Jediné čo chcem je ostať navždy pri tebe, ako priateľ, ako človek čo Ťa ľúbi. Potrebujem Ťa a nikdy, nikdy Ťa nechcem stratiť.
To radšej obetujem život...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára