streda 13. februára 2013

Forbidden Love




Bol to pohľad. Prenikavý a možno najvýznamnejší pohľad v mojom živote,
bol to pohľad do tvojich krásnych očí , čo vo mne zanechal niečo čo nikdy nebude zbytočné .
Ten pohľad vo mne zanechal hlboké stopy, spôsobil radosť a ukončil muky.
Viem len že v ten moment neexistoval priestor ani čas, a už vôbec nie obavy či strach.
Čítal som Ti z očí volanie srdca, najčistejšie pocity vychádzajúce z hĺbky duše
nič tak silné a krásne som necítil ešte nikdy predtým, zasiahla si ma ako rana z kuše, ver mi.
Pohľad čo priniesol veľa nádeje no tiež skryté obavy, a potom tie dotiky, čo ma budú ešte dlho hriať ,
mi robia život krásnym , no mám dôvod sa pomaly začať aj trochu báť.
Čo keď  Ťi už nebudem mať čo ponúknuť a prestanem Ťa baviť, aj to sa môže stať
čo bude s naším vzťahom potom, keď už viac nebudeš ma hriať.
A to je môj kríž, moja najväčšia obava, že sa dostaneme do bodu,
keď jeden druhému budeme musieť už len zamávať..
Snívam o tom , ako s tebou prežijem život, ako Ti budem oporou na každej ceste,
tá myšlienka je tak pravá, a ja ľutujem že nejsme v inom čase na inom mieste.
Obetoval by som všetko, len pre tvoje šťastie ,
lebo to čo teraz píšem vo mne už dlhšie rastie.
Niet úprimnejších pocitov, lež tie ktoré v sebe chovám,
ale ani cesty späť, tvoje meno každý  deň volám.
A čakám , že sa zjavíš  že ma objíméš a čas, zas raz zastavíš.
Ale bojím sa, že tento sen skončí,  no nechcem na to myslieť..
neviem si predstaviť  život bez Teba, ten by nedával absolútne žiadny zmysel.
Vedz láska, že tieto slová sú všetko čo mám,
ale ani zďaleka nedokážu popísať  to čo cítim,
a keď som s tebou znamená to, že nie som sám
pochopil som čo je to láska, tak ako nikdy predtým.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára