štvrtok 14. februára 2013

Spoveď Srdca

       
Od začiatku sme to vedeli, bolo to nad slnko jasne,
ze ty a ja si máme čo povedať, bolo to také krásne.
Mali sme to v sebe, ne neponáhľali sme veci,
cítili sme k sebe niečo, tajomnejsie ako vesmír.
Ale tiež je tu fakt, ze uz nešlo dlhšie cakat,
A tak ako sopka, vybuchlo to cele naraz.
Láska co nás zaliala je horucejsia než láva,
hreje nás no môže spáliť, len toho sa obavám.
Chcem Ti byt co najbližšie, lebo to co k tebe cítim,
je úplne najcistsie, tvoje srdce bit vidím.
A chcem aby si vedela, ze len s tebou môžem byt šťastný,
obetoval by som čokoľvek, pre tento sen krásny.
Chcem citit tvoje teplo, počúvať tvoj dych,
tlkot tvojho srdca určuje, ako bude to moje bit.
Tvoj dotik mi dáva život, no zabíja ma zároveň,
bojím sa totiž dňa, ked uz pre teba ničím nebudem.
Nechcem na to myslieť, skôr myslím stále na teba,
láska je najmocnejší cit, dokáže veci pekne zamotať.
Nechceme sa tomu brániť, veď je to také užasne,
s tebou môžem všetko, sloboda nemá žiadne hranice.
Dôverujem Ti bezvýhradne, celý sa Ti zverím,
ľúbim Ta a nedbám, čo všetko tým zmením.
Unesiem Ťa preč, ďaleko od všetkého zlého,
darujem Ti seba, zalejem ta nehou.
Chcem sa o teba starať, byť tvoj kamarát
milovať Ťa láska, kľudne aj dvakrát =)
Ďakujem  ! <3

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára